Ponownie…

steam_train_engineMinęły niemal dokładnie trzy lata od ostatniego wpisu w tym blogu. Sorry, taka była sytuacja: nie miałem czasu, wszystkie siły i środki rzuciłem na Studio Opinii. Teraz – nie to,  żebym tam zmniejszył aktywność, ale po prostu postanowiłem wygospodarować jeszcze trochę  czasu.  Jest go odrobinę więcej, bo zakończyłem działalność dla Ministerstwa Infrastruktury, gdzie prowadziłem witrynę Głównej Biblioteki Komunikacyjnej. Władze tego resortu doszły do wniosku, że etatowi informatycy resortu powinni się tym zajmować w ramach obowiązków służbowych; niby racja, to sensowne, tylko ta witryna wygląda obecnie jakby ciut inaczej…

A sama Biblioteka, która liczy sobie już 95 lat (!) i była zawsze ważnym źródłem informacji dla licznych studentów uczelni technicznych i doktorantów – nieco chyba spsiała. Tradycja, nauka i różne takie nie są – okazuje się – ważne dla współczesnego urzędnika…

Cóż. Gdybym był wierzący, powiedziałbym Bóg z nimi. Ponieważ nie jestem, mówię: pies z wami tańcował.

Niebawem dalsze wpisy.

4 thoughts on “Ponownie…

  1. Drogi Imienniku,
    bardzo się cieszę z powrotu – wszystkiego dobrego na starej drodze.
    A powierzanie informatykom prowadzenia witryny internetowej, to pierwszy (i często ostatni) krok do nieszczęścia (a piszę to, chociażem sam informatyk…)

Możliwość komentowania jest wyłączona.