Title

Muszę coś wyjaśnić: to, co poniżej, to dość przypadkowy wynik mojej zabawy z pewnym serwisem, pozwalającym wykonywać krótkie filmiki o charakterze ruchomego tytułu do czegoś tam. Jak się w tym serwisie naciśnie przycisk „share”, to rzecz jest rozsyłana w różne miejsca; ja wybrałem YouTube, bo wyprodukowanego na podstawie wybranego szablonu (każdy szablon jest pastiszowym żartem z czołówki jakiejś wytwórni) chwilowo nie można po prostu ściągnąć na własny dysk bezpośrednio. No i się zaczęło, bo zapomniałem, że moje konto w YT jest podpięte do konta Vodpod, to z kolei do WordPressa, ten zaś do Buzza. „Arcydzieło filmowe” poszło w świat.
Vodpod videos no longer available.


Właściwie powinienem rzecz po prostu wykasować jako artefakt; ale – pomyślałem sobie – niby dlaczego? Komu to szkodzi, że ujawniają się zabawy starszego pana? Niech więc zostanie, nawet z automatycznie dodanym idiotycznym tytułem…

Ot, skarby Internetu.

5 thoughts on “Title

  1. To piękne! Jestem wielbicielem SO, ale nie wiem, czy filmik nie jest naruszeniem praw autorskich twórców animacji i muzyki pierwowzoru?

  2. Mozna tylko powiedziec WOW!
    jest to zapowiedz, czegos nader szczegolnego, czasami sensacyjnego, budzacego do myslenia i laskoczacego nasza dusze. Czyli bedzie dla kazdego cos ciekawego.

Możliwość komentowania jest wyłączona.