Mam problem

Ostatnio zalęgła się nam na tym blogu wesz. Myślę, że wiecie, co mam na myśli. Jakiś upierdliwy “prawdziwy Polak”, czyli zwykły durny antysemita przyłazi tu i psuje powietrze swoimi idiotycznymi rasistowskimi komentarzami. Niektórych to irytuje i mu odpowiadają; mnie też irytuje, ale bardziej dziwi: że tego typu bydło w ogóle istnieje. Z tym, że ja nie mam zamiaru odpowiadać: nie ma z kim polemizować, nie zaszczycę gnidy rozmową. Powstaje jednak problem; z łatwością można przecież to indywiduum zabanować: kopnąć w zadek i wyrzucić za drzwi. Czy to zrobić? Wy zdecydujcie. Po prawej stronie jest ankieta; zapraszam do udzielania odpowiedzi.

Umówmy się, że taka ankieta pojawi się tylko raz i będzie miała znaczenie ogólne. Jeśli zdecydują Państwo, że insekty należy tępić – będą tępione. Jeśli uznacie, że abstrakcyjnie rozumiana wolność słowa jest ważniejsza – podporządkuję się temu, i bana dla Inspektora Leśnego i podobnego parszywstwa nie będzie. Ale jeśli chcecie znać moje zdanie – to ja bym wykopał.

Ilustracji przy tym wpisie nie ma. Nic mi nie pasuje.

33 thoughts on “Mam problem

  1. Cholera, jak ja nie znoszę dziadostwa. I pomyśleć, że lasy sa mi bliskie. Inspektorze Leśny, wzorem Kuklinowskiego trza ci boczka przysmarzyć. In die Luft dziada!

  2. Ja durniów pracowicie usuwam tak, by ślad nawet nie pozostał! Jestem za wykopaniem dupska na śmietnik…

  3. Nie pierwszy to blog wszą zainfekowany.
    Usunięcie niewiele daje. Zmieni toto nicka na Nadinspektor Leśny i znów się pojawi nadając z innego adresu. Najlepsza metoda: nie karmić trolla!
    Dlatego Vanelle: komentarz niepotrzebny. On chce wkurzać i cieszy się z takich komentarzy.

  4. „Żydzi byli mordowani pomimo, iż słoniną nie handlowali.”
    Nu, pewnie znalazły się inne paragrafy…
    Coś tam Niemcy do nich mieli, czym handlowali, proszę Panów Niemców pytać…

  5. ” “prawdziwy Polak”, czyli zwykły durny antysemita ”
    Ciekawe zestawienie. Polak, to synonim durnia i anysemity.
    Był taki jeden co to wyjaśnił. Otóż odkrył on, ze to wyssane z mlekiem matki…
    I Wy, Towarzysze mowicie mi o chamstwie, o zbydlęceniu…

  6. ” powinien być i KARANY i PRZEŚLADOWANY!”

    Hm, „powinien być”
    To są Twoje słowa, Aniele. Twój pogląd. Twoje spojrzenie na świat.
    To Twój koń, twój wóz i Twój towar będzie wiózl…
    A Ty, to podniosłeś do rangi Bezdyskusyjnego Prawa Natury…

Możliwość komentowania jest wyłączona.