Ludzie, kiwają was; bądźcie czujni!

neos4 Tytuł jest – naturalnie – parafrazą słynnych ostatnich słów znanego komucha, Juliusza Fuczika (ludzie, kochałem was, bądźcie czujni), wypowiedzianych ponoć na szafocie. Nikogo nie urażając – ani, przepraszam za wyrażenie, postkomuchów, ani – wręcz przeciwnie – wszelkich, jeszcze usilniej przepraszam, prawicowo-endeckich antykomuszych popaprańców i kalek umysłowych – początek tej lokucji jest dość bezsensowny, koniec zaś – absolutnie aktualny. O co zaś chodzi konkretnie (pamiętacie stary ruski kawał z zamawianiem w knajpie szampana i fruktów, na co kelner zapytał a czto konkrietno, by usłyszeć wodka i ogórcy) – więc o co chodzi konkretnie i dlaczego ten, a nie inny obrazek tu umieściłem – dowiecie się na następnej stronie…

Otóż więc pojawiło się w sprzedaży w Sieci w umiarkowanej cenie 99 złotych urządzanie o nazwie Neo Socket. Jak pisze oferent, w tym cudzie myśli technicznej “wykorzystano działanie kondensatora elektrolitycznego. Kondensatory służą do gromadzenia ładunku elektrycznego i charakteryzują się tym, że mogą oddawać zgromadzoną energię elektryczną przy chwilowym odłączeniu od obwodu ładowania, dzięki czemu mogą być używane jako zapasowe zasilanie. Kondensatory są powszechnie stosowane w urządzeniach elektronicznych w celu zapewnienia stałej i jednolitej dostawy energii, podczas gdy jedno z podstawowych źródeł energii pracuje nierównomiernie lub z przerwami. Zapobiegają przerwom w pracy urządzeń i zapewniają ich stałe działanie.” W związku z tym, powiada reklama, “Neo Socket pomaga utrzymywać silnikowi jednolity poziom wydajności, a dzięki temu oszczędza paliwo.” Obiecują nam oszczędność ponad 30% paliwa po wetknięciu owego ustrojstwa w gniazdko zapalniczki samochodowej…

Mam lepszy pomysł. Jak nabędziesz, przyjacielu, ten wspaniały dzyngs – wraź go sobie dogłębnie w odbyt. Prawdopodobnie nie siądziesz wtedy za kierownicą (a co najmniej będziesz się starał skrócić maksymalnie czas kierowania samochodem…); i to z całą pewnością zmniejszy ci zużycie paliwa, w skrajnym przypadku do 100%. Co do umieszczenia w gniazdku zapalniczki – mam poważne obiekcje…

Stary już człowiek jestem i wiele widziałem. Widziałem antyrakowy torf, widziałem turbinkę Kowalskiego (taki wentylatorek, który trzeba było pakować do gaźnika pojazdu samochodopodobnego marki Maluch) i parę innych. Byłem nawet świadkiem obalenia żydowskiej teorii względności przez pewnego śląskiego profesora… od jakichś tam spraw górniczych. Słyszałem też, że niektórzy nałogowo piją mocz, jako lekarstwo na absolutnie wszystko…

I ciągle nachodzi mnie kłopotliwe pytanie: skąd się bierze tylu idiotów, którzy nierzadko ładują całkiem niezłe pieniądze do kieszeni wydrwigroszy lub – w dobrym przypadku – zwykłych szajbusów?

18 myśli na temat “Ludzie, kiwają was; bądźcie czujni!

  1. Obaj dali ciala, tamten wciskal buble a ten ukradl mu zdjecie, co za ludzie?!

  2. To jest pikuś. Najlepszym źródłem takim durnot są audiofile:

    „drewniane podkładki do odmetaliczniania brzmienia” – total hardcore
    „demagnetyzer do płyt CD i DVD – poprawia nawet obraz na DVD!”
    „podstawki pod kable głośnikowe” – kolejny total hardcore
    „ultra tweeters – soprany działające w częstotliwościach około 1 GHz” – bujda aż parzy

    serdecznie polecam: http://audio.x.pl/audio/audiovoodoo/ – można się nieźle uśmiać. Wszystkie cytaty wziąłem z tej strony, jej autor ma do tematu bardzo fajne podejście 🙂

  3. są jeszcze boskie magnetyzery (oczywiście jakże różne i znacząco lepsze od zwykłego magnesu 😛

    świetny wpis!

  4. Tak trzymać! Jest dyskusja na forum gazeta.pl o tym ( http://forum.gazeta.pl/forum/w,352,102225007,103310391,Re_czy_warto_kupic_NEO_SOCKET_.html ), ale już widać pewne nieczyste zagrywki od strony sprzedających :
    http://forum.gazeta.pl/forum/w,352,102225007,103309496,Re_czy_warto_kupic_NEO_SOCKET_.html

    http://forum.gazeta.pl/forum/w,352,102225007,103309731,Re_czy_warto_kupic_NEO_SOCKET_.html

    http://forum.gazeta.pl/forum/w,352,102225007,103309737,Re_czy_warto_kupic_NEO_SOCKET_.html

    3 wypowiedzi, 3 różne osoby, 2 różne samochody a… adres IP dokładnie ten sam =D. Czyli nie dość, że próbują robić ludzi w czoko, to jeszcze poziom ich wiedzy i umiejętności jest beznadziejny, bo dali się przyłapać na tym samym IP =p.
    Czytam to i chce mi się śmiać, bo tak nieudolnie starają się sprzedać plasitkowy shit, ale nie potrafią jednak. Może ktoś mi powie co ma kondensator energii elektrycznej do pracy cieplnej silnika spalinowego? To zakłada, że silniki już są produkowane w opłakanym stanie, bo są niezscynchronizowane i WYMAGANY jest jakiś plastikowy badziew żeby silnik pracował dobrze?

    Co jak co, ale trzeba żeby to kupić to trzeba było porządnie przespać wszystkie lekcje nie tylko fizyki w LO, ale także wszystkie lekcje przyrody w podstawówce.

Możliwość komentowania jest wyłączona.