Troszkę gastronomicznej makabry dla smaku

paluszki Strasznie jesteśmy na ogół – ze mną włącznie, niestety – poważni i zgryźliwi. No to może dzisiaj sobie troszkę pożartujemy. Jest taka witryna poświęcona różnym projektom plastycznym – Design Swan – którą po prostu uwielbiam. Proponuję dla uczczenia Wszystkich Świętych (jak kto woli: Święta Zmarłych)  obejrzeć nieco ekstrawaganckie, ale swoją drogą inspirujące pomysły… kucharzy. Jedno zdjęcie, pyszne ciasteczka-paluszki, obok; kolejne poniżej, a reszta w witrynie; tamże przepisy na te pyszne danka. Mnie specjalnie przypadło do gustu zdjątko – jakby to powiedzieć – aborcyjne… Smacznego.

mozdzek smazonedziecko
oczkazjajek serducho
trupek mozg
17 uwag do wpisu “Troszkę gastronomicznej makabry dla smaku

  1. Fajnie by było pogryzać ciasteczka w kształcie paluszków i popijać czerwonym winem w trakcie czytania Pana bloga.
    Lecz jestem w pracy i zjadłem bułkę, która z jednej strony przypomina tylną część ciała z przedziałkiem 🙂

    Polubienie

  2. Ja tez tak mysle Panie /Pani r.
    Ani mi w glowie byla aborcja. Mialem na mysli przeszlosc i poglady Gospodarza.
    I jego bute.
    Ale coz, gdy sumienie nieczyste, gdy cos tam,tam, moze niewyraznie naciska…
    To starczy uderzyc w stol.
    A sumienie, choc zdlawione sie odezwie.
    Niczem nozyce u krawca Schultza.

    Polubienie

Możliwość komentowania jest wyłączona.