Kolejna gawęda

Kolejny odcinek „Nowych Śladów Pitagorasa”. Jakoś to idzie. Mam wprawdzie pewne kłopoty z oświetleniem, ale pomalutku, metodą prób i błędów, pewno się to zwalczy; uśmielibyście się widząc jak manipuluję w domu zasłonami, papierami nakładanymi na lampę i tak dalej. W każdym razie wejście w pewien rytm produkcyjny uważam za sukces.

Następnym razem – zapowiadam z góry – gawęda będzie lekko żartobliwa i zapewne dla niektórych… ciężko kontrowersyjna. Polecimy po tzw. naruszaniu (wiadomych) uczuć…

4 uwagi do wpisu “Kolejna gawęda

  1. Zawsze się zastanawiałem, dlaczego pojęcie nieskończoności jest istotne dla zastosowania matematyki w życiu codziennym?

    Chętnie bym widział rysunki liter w filmach, kiedy się pojawiają symbole opisujące pewne pojęcia!

    Gratuluję audycji,

    Tomasz Bartczak
    Racjonalny Developer

    Polubienie

  2. Skoro dziś i o technice, to sugestia techniczna z mojej strony: Sugeruję przy nagraniu zmniejszyć jasność monitora – może wtedy będzie się on ciut mniej odbijał w okularach.
    Pozdrawiam.

    Polubienie

  3. Panie Bogdanie, ma Pan niesamowitą barwę dźwięku. Przypomina mi mojego promotora, prof A.W.Mostowskiego.

    Pańskie audycje, to prawdziwe perełki. Pozdrawiam i życzę wytrwałości.

    Polubienie

Możliwość komentowania jest wyłączona.