Komu ręki nie podam…

Wyczytałem dziś w „Trybunie” informację, którą musiałem przelecieć wzrokiem dwa razy, żeby uwierzyć. Oto Zarząd TVP wezwał na dywanik dyrektora Programu 2, by się tłumaczył, dlaczego dopuścił do udziału w „Gali Róż 2008” (nie mam pojęcia co to: nie widziałem, nie słyszałem) pary homoseksualnej Tomasza Raczka i Marcina Szczygielskiego, uhonorowanej jakąś nagrodą w kategorii „Piękna para”. Potem ci sami panowie wystąpili u Tomka Lisa, także w Programie 2. Alarm wszczął niejaki Wojciech Reszczyński (były – „za komuny” – pierwszy historycznie prezenter propagandowosukcesowego „Teleekspressu„, który potem się nawrócił). Onże w nieocenionym „Naszym Dzienniku” napisał, że tego typu treści naruszają zapisy ustawy o radiofonii i telewizji, która określa, że mają one respektować chrześcijański system wartości. Opinię pana R. podzielił członek (nomen omen) Zarządu TVP, p. Siwek.

No i tu zagadka dla PT Czytelników (ale tak śmiesznie łatwa, że wstydzę się, iż ją zadaję…): do kogo odnoszą się tytułowe słowa tego postu?

Macie rację: nie do Tomka Raczka i jego partnera. Nie podzielam – gdyby to kogoś ciekawiło – ich upodobań, ale szanuję ich i lubię. W odróżnieniu od pana R. i jego siwka.

3 myśli na temat “Komu ręki nie podam…

  1. Cała akcja trąci Frondą, ktora ostatnio oficjalnie zabrała sie za sklepy IKEI. Bo promuje pingwiny. 🙂

  2. Szanowny Gospodarz nie dodał, że była mowa również o wypełnianiu Misji przez TVP. Tylko czemu członek Zarządu p.Siwek z panem Reszczyńśkim równie głośno nie protestują gdy pokazywany jest oszołom Pośpieszalski czy też Gwiazdy na Lodzie (był jeszcze taki program z wielofunkcyjną Nataszą, która tylko nie była przebrana za stepującą zakonnicę).

  3. Ja w sumie żałuję, że nie dane było obejrzeć, jak jakaś pani prowadząca obwieszcza, że czytelnicy wybrali Raczka i Szczygielskiego parą roku, ale nie wręczy się im nagrody, bo to jest promocja dewiacji, tak więc alternatywną parą roku jest… bo ja wiem, Doda i Majdan. 🙂 To by się panu Reszczyńskiemu pewnie też podobało, chociaż pewnie nie z tego samego powodu.

Możliwość komentowania jest wyłączona.