Prośba autora (i użyteczna informacja)

Zacznę od informacji: pojawił się rewelacyjny (bezpłatny, wielkie możliwości) serwis eBadania.pl. Pozwala on użytkownikowi na proste tworzenie interaktywnych i dość skomplikowanych ankiet, umieszczanie ich w Sieci i zarządzanie nimi – a także dostarcza całkiem przyzwoitych narzędzi analizy wyników. No i zrobiłem taką ankietę – jest tutaj – dotyczącą wiedzy o… ale sami zobaczcie. I – to właśnie zapowiedziana prośba – poświęćcie trzy minuty na wypełnienie; jeśli zaś zechcecie link do tej ankiety rozesłać i tym samym ankietę upowszechnić, to już będzie całkiem super.

6 myśli na temat “Prośba autora (i użyteczna informacja)

  1. Ja odpowiedziałem tak, ciekawe czy dobrze:

    Pyt 3: ZSP
    P. 4: Nikt z wymienionych (Siwiec?)
    P. 5: Wa-wa
    P. 6: wyższe wykształcenie
    P. 7: nie wiem (mam nadzieję że < 100)
    P. 8: nie ma (nieoficjalny: Trybuna)
    P. 9: Kwas

    Reszta jest milczeniem …

  2. No właśnie, jakie są prawidłowe odpowiedzi na pytania dotyczące faktów, a nie opinii? Bo nie wiem nawet czy buraka z siebie zrobiłem, a nie chce mi się szperać po sieci.

    Ciekawa stronka. Dobry pomysł.

  3. Jak na gówniarza – laika nie poszło mi AŻ tak tragicznie, jednakowoż głupio mi się zrobiło, kiedy sprawdziłem parę rzeczy. Niemniej jednak jakoś nigdy się tym nie interesowałem. Niewiele się w takiej telewizji wspomina o nich. Jak dotąd to ze trzy materiały widziałem o nich. No i poszło szybciej niż trzy minuty.

  4. W porządku, wypełniłem. Chciałbym jednak poznać poprawne odpowiedzi na pytania – dowiedziałbym się w jakim stanie jest moja wiedza.
    Poza tym taki „bonus” byłby, poza satysfakcją że pomagasz komuś w badaniu, niezłą motywacją do uczestnictwa w ankiecie.
    W dodatku nie zapamiętałem pytań, więc sam nie posprawdzam za wiele. Zdołałem tylko sprawdzić, że wiedzialem, kto jest przewodniczącym, kto ma legitymację nr 1 i jeszcze 1 drobiazg; nie wiedziałem 1 rzeczy. Niezły wynik jak na człowieka, który się nie interesował.

Możliwość komentowania jest wyłączona.