Analogia historyczna

Dziś krótko i zupełnie nie a propos mediów; takie sobie oto spostrzeżenie po „skasowaniu” niejakiego Zalewskiego z PIS-u: Dantonowi już ścięto głowę; Robespierre’a już chyba swędzi szyja, a Bonaparte akurat skończył podchorążówkę…

Mówi wam to coś?

16 uwag do wpisu “Analogia historyczna

  1. Wczoraj czytałem o zamordowaniu Marata. Bardzo współcześnie to brzmi. To znaczy nie morderstwo, ale model kariery i styl uprawiania polityki.

    Polubienie

  2. ja tak z innej beczki. Wszedłem tu po raz pierwszy i mam tylko jedną uwagę. Czy to TEN Bogdan Miś? Z Wiedzy i Życia i z Telewizji? ZAWSZE byłem pod wrażeniem. Pozdrawiam.

    Polubienie

  3. A.W>>Kaczyńscy jeszcze nie zażądali od nikogo budowy eksterytorialnej autostrady jak to zrobił Hitler wobec Polski, wiec nie wiem na jakiej podstawie wysuwasz taki wniosek, a ja bym Kaczyńskich nie nazwałbym faszystami(bo to by była skrajna prawica), a nie wiem jak PiS może sie nazywać prawicą skoro prawie wszystkie hasła zabrał lewicy, jak już to PiS jest pseudo prawicą lub prawicą populistyczną, ale mogę się mylić, bo młody jestem w końcu (jeszcze)

    Polubienie

Możliwość komentowania jest wyłączona.