Jak ją nazwać?

Informacja, która dosłownie wciera w ziemię. Otóż – zacytujmy „Wyborczą„, ale większość mediów o tym dudni: rzecznik praw dziecka Ewa Sowińska poleci sprawdzić psychologom, czy torebka jednego z teletubisiów nie jest oznaką homoseksualizmu. Chodzi o sugestie, że popularny animowany program dla najmłodszych promuje homoseksualizm. – Słyszałam o tym problemie. Sprawa jest niezwykle delikatna, bo ta bajka jest wyjątkowo przez dzieci lubiana. Mnie się zdarzyło kiedyś obejrzeć jeden z odcinków i muszę przyznać, że te postaci wydały mi się bardzo sympatyczne. Jest jednak prawdopodobnie problem jednej z postaci – twierdzi Sowińska w wywiadzie dla tygodnika „Wprost”.

Tinky Winky jest gejem?

Zauważyłam, że Tinky Winky ma damską torebkę, ale nie skojarzyłam, że jest chłopcem. W pierwszej chwili pomyślałam, że ta torebka musi temu teletubisiowi przeszkadzać. Taki balast niepotrzebny. Później się dowiedziałam, że w tym może być jakiś ukryty homoseksualny podtekst — twierdzi Sowińska w rozmowie z „Wprost”.

„Teletubbies” na całym świecie

Program „Teletubbies” powstał w Wiekiej Brytanii na zamówienie telewizji BBC. Scenariusze do wszystkich 365 odcinków napisał psycholog Andrew Davenport. Pierwszy odcinek wyemitowano w 1997 roku. Od tamtej pory serial pokazywano w 120 krajach na całym świecie i przetłumaczono na 21 języków. „Teletubisie” otrzymały wiele nagród telewizyjnych, m.in. BAFTA, Nickleodeon UK Children’s Award i tytuł Millenium Product, przyznawany dla najlepszych programów przełomu wieków w Wielkiej Brytanii. W Polsce „Teletubisie” były pokazywane przez TVP, Canal+ i Zoneclub

Mój komentarz:

Ogłaszam niniejszym konkurs na nazwanie WCzc Pani Doktor (żeby użyć stylistyki stosowanej przez Korwina-Mikkego) przy użyciu co najwyżej dwóch słów. Ja mam kilka pomysłów, ale wszystkie są karalne.

9 uwag do wpisu “Jak ją nazwać?

  1. dla mnie to już przesada heh, widzieliście jaki ta Pani „Nasza” Rzecznik Praw Dziecka miała dekolt? stara prukwa, sama siebie powinna zlustrować 😛 bleeeee

    Polubienie

  2. 2 słowa? proste.
    (jeśli świńskie są zakazane…;-)
    nomen Omen.
    (taki film instruktażowy dla Urzędników jak rozpoznawać i wypędzać Djabła z Narodu.)

    Polubienie

  3. Dwa słowa? „Posłanka LPR-u”. Nic więcej nie trzeba dodawać — to określenie i tak przeciętnie rozgarniętemu obywatelowi RP 4.0 mówi wszystko. 🙂

    Przy okazji, Wikipedia twierdzi, że poprzednia partia pani doktor też miała skrót kończący się na „PR”, choć był to skrót czteroliterowy. Ciekawe, czy to prawda…

    Polubienie

  4. Naśmieszniejsze jest to, że jest to nieźle odgrzewany kotlet. googlarką można dotrzeć do wiadomości w USA z roku 1999 gdy toczyła się na ten temat dyskusja

    Polubienie

Możliwość komentowania jest wyłączona.