Walka o wiarygodność i impactora

Impactory to nagrody dla najwybitniejszych ludzi, firm oraz mediów, których działalność w największym stopniu przyczynia się do rozwoju branży reklamowej. Nagrody zostaną wręczone w 11 kategoriach, w tym dla Człowieka Roku 2006 przemysłu mediowego. Na podstawie zgłoszeń przesłanych przez branżę mediową i reklamową, Akademia Mediów i Reklamy wyłoniła listę nominowanych. Akademia składa się z seniorów sektora reklamowego wskazanych przez Stowarzyszenie Agencji Reklamowych, Związek Firm Public Relations, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego, Interactive Advertising Bureau, Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej, Organizacja Firm Badających Rynek i Opinie oraz 20 największych reklamodawców i 20 największych mediów.

Jest tam sporo nominacji w różnych dziedzinach bieznesowo-reklamowych, które z natury rzeczy są mi w zasadzie dość obojętne, są jednak i kategorie godne uwagi. Oto dwie:

Najbardziej wiarygodne medium; konkurują:

  • Polityka
  • Radio PIN
  • TVN24


Najbardziej wiarygodny dziennikarz; konkurują:

  • Tomasz Lis
  • Janina Paradowska
  • Andrzej Morozowski i Tomasz Sekielski

No i właściwie – nic dodać, nic ująć, w szczególności gdy chodzi o personalia. Co do mediów o Radiu PIN nic nie wiem, to – zdaje się – wyraźnie inna kategoria wiekowa odbiorcy; Polityka i TVN24 to również i moi kandydaci. Ale mam lepszego; nawet od Polityki, która jest przecież ponad wszelkie poziomki. To jest… RMF Classic: minimum wiadomości, maksimum dobrej muzyki klasycznej i filmowej, trochę jazzu. Czy nie sądzicie, że dużo milej się słucha Beethovena niż stękania „w tym zakresie” Przemysława Edgara, seplenienia niejakiego Semki, albo jąkania Zaremby?

Advertisements

One thought on “Walka o wiarygodność i impactora

  1. Sama michnikowszczyzna, no może duet A.M i T.S jeszcze się jakoś trzymają 🙂
    Pozdrawiam

Możliwość komentowania jest wyłączona.