„Ozon” pada?

Tygodnik Ozon, wydawany przez Ozon Media, według nieoficjalnych źródeł szuka nowego udziałowca. Zmiana właściciela może nastąpić w tym tygodniu. Niewykluczone jest zawieszenie wydawania pisma – podaje „Rzepa”.

Mój komentarz: Nigdy nie byłem stałym czytelnikiem tego pisma; jakieś 3-4 numery przejrzałem i nie miałem żadnej wątpliwości, że pismo o tym profilu, i jak wiele osób twierdzi, afiliowane przy „Opus Dei”, nie zdobędzie znaczącego udziału w rynku. To musiała być nieopłacalna inicjatywa wydawnicza: mimo wszystko, mimo całego swojego kołtuństwa i zapyziale drobnomieszczańskiej mentalności, polskie społeczeństwo chętniej sięga po prasę liberalną obyczajowo i w miarę otwartą politycznie. Zdumiewa mnie optymizm ludzi, którzy ładują swoje pieniądze (chyba że to nie są „swoje”, tj. prywatne, ale jakichś firm, związanych z określoną opcją polityczną, które liczą na ewentualne „odwdzięczenie się” tychże opcji…) w tego typu przedsięwzięcia. Dopóki pismo może się samodzielnie utrzymać – niech istnieje, nawet tak cuchnąc kadzidłem, jak ów „Ozon” (dowcipnie ktoś z was nazwał to-to „Siarkowodorem”, dziekuję); ale nie kryję, że nie będę łkał, jesli padnie.

PS.:

stop.jpg

13 uwag do wpisu “„Ozon” pada?

  1. Jak podaje portal Wirtualnemedia.pl: Robert Tekieli, zastępca redaktora naczelnego niedawno zawieszonego tygodnika „Ozon”, potwierdził, że zespół dziennikarzy tytułu pracuje nad nowym magazynem. Udało się pozyskać inwestora. Informacje o nim na razie nie są ujawniane – podał serwis „Media&Marketing Polska”.

    Nieoficjalnie mówi się, że reprezentuje polski kapitał. Nowy magazyn ma być tygodnikiem opinii, ideologicznie tożsamym z wartościami chrześcijańskimi.

    Jak przekazał „MiMP” Tekieli, nowy tygodnik ma stanowić nową wartość, ale w pewnym stopniu będzie kontynuacją „Ozonu”, chociażby ze względu na szefów redakcji i zespół dziennikarski. Grzegorz Górny zachowa stanowisko naczelnego, a Tekieli będzie jego zastępcą. Trwają poszukiwania osób do działów reklamy i marketingu.

    Nieoficjalnie wiadomo, że start nowego tytułu planowany jest na jesień br. – drugą połowę października lub listopad.

    Polubienie

  2. O właśnie, Dawidzie ja na swój użytek dodaję do tej definicji zdanie a nawet jeśli Bóg istnieje to nie widzę powodów, dla których mam mu oddawać cześć.

    Polubienie

Możliwość komentowania jest wyłączona.