Wykrywam spisek

pogoda.jpgTak jest. Wykryłem spisek, tak jak to teraz modne. Spisek, a może nawet i układ. Co więcej, bardzo prawdopodobne jest, że ów układ, czy tez spisek, ma charakter powiązań biznesowych. Uczestniczy w nim część środowiska dziennikarskiego oraz potężne lobby powiązane z Wybrzeżem, Krainą Wielkich Jezior oraz Tatrami.Ten spisek trzeba chyba nazwać Spiskiem Zmarźlaków. Owa część naszego środowiska – to prezenterzy wiadomości telewizyjnych ze szczególnym uwzglednieniem prezenterów (a już specjalnie prezenterek) pogody. Otóż są oni w niewątpliwej zmowie z przedsiębiorstwami turystycznymi: z tak niesłychaną radością zapowiadają kolejne upały i tak się cieszą z temperatur powyżej 30 stopni zamiast ubolewać nad suszą i radzić ludziom, jak sobie z tą klęską radzić – że nie jest możliwe, by nie brali za to dodatkowego wynagrodzenia. Nie uwierzę, że ktokolwiek może się cieszyć z temperatury wyższej niż 22 stopnie – chyba, że ma jakiś termalny defekt genetyczny albo w ogóle fijoła. Masowość tego zjawiska każe więc domniemywać spisek i korupcję. Panie Kamiński, do roboty!

Nie wykluczone jednak, że to ja mam fijoła. Ale przynajmniej jest on stały: zawsze marzyłem o życiu w Norwegii albo Finlandii. Ostatecznie może być Kanada. Ostatnio marzenie to silnie wspiera rozwój sytuacji politycznej w pewnym kraju między Odrą a Bugiem; w związku z tym wiadome pozdrowienia dla koalicji PiS-Samoobrona-LPR.

6 myśli na temat “Wykrywam spisek

  1. Masz rację, my dear Oliveira; doszedłem do tego. W ustawieniach fabrycznych jest uczulenie na obecność w komentarzu jakiegokolwiek odnośnika. I niech tak będzie. Jednak wpis nr 2 pozostawiłem całkiem świadomie: niechaj będzie wiadomo, że jesteśmy tolerancyjni (choć, pardon, bez przesady).

    Polubienie

  2. Odnośnie do wpisu numer 2: jest to rzeczywiście podobna do tu prezentowanej tematyka, jednakże z absolutnie odwrotnej pozycji: skrajnie konserwatywno-nacjonalistycznej i antypeerelowskiej. Nie zgadzam się z ani jednym słowem autora tego blogu, ale na zasadzie audiatur et altera pars dopuszczam ten wpis (NB nie mam pojęcia, czemu WordPress niektóre komentarze zostawia mi do aprobaty; na ogół rzeczywiście „ma nosa”, ale skąd? Nie pamiętam, bym ustawiał jakieś opcje filtrowania poza blokadą tzw. „brzydkich wyrazów”…

    Polubienie

  3. coś w tym jest. ja też to zauważyłem.
    a najlepiej w tv; najpierw Społecznie Zaangażowany, głęboko Odkrywczy materiał, jak to susza wykańcza polską Fasolę (fakt, który nawet PiGłupki w sejmie dostrzegły!
    i uhonorowały, tradycyjnie nieskutecznymi, Modlitwami o Deszcz);
    a później — WPP (wesoły Pan od Pogody). który mówi, że nadal będzie przepięknie.
    shizo.
    jak zwykle.
    ps.
    a Koalicja musi odejść do kartaginy!;-)

    Polubienie

Możliwość komentowania jest wyłączona.