Co oglądamy w TV?

AEYE2.GIFW marcu statystyczny Polak spędził przed telewizorem 4 godziny i 29 minut, o 1 minutę dłużej niż rok temu. W rankingu najchętniej oglądanych programów telewizyjnych tradycyjnie króluje M jak miłość z oglądalnością 11,5 mln widzów (odcinek z 7 marca, 2006 r.), którego udział w telewizji wyniósł 62,6%.

Na drugim miejscu znalazł się serial Na dobre i na złe o oglądalnością 8,1 mln widzów (odcinek z 19 marca) z udziałem 62,5%. W marcu rekordy popularności bił "Taniec z gwiazdami", który znalazł się na trzecim miejscu z oglądalnością 7,2 mln.

Pod względem udziałów głównych graczy na rynku telewizyjnym w stosunku do marca 2005 wzrost odnotował TVN o 2,97 punktu procentowego, udział w marcu 2006 r. wyniósł 17,82%. Natomiast spadek odnotowały: TVP 1 o 1,05 punktu procentowego (udział w marcu 2006 – 23,71%), TVP 2 o 1,69 punktu procentowego (20,52%), Polsat minimalnie o 0,37 punktu procentowego (16,96%).

Reklamy